20 Haziran 2013 Perşembe

ŞU MÜBAREK GÜNLERDE...

"""DUA KÖPRÜSÜNE SİZDE KATILIN""
Şu anda Antalya Medikal Park hastahanesinde yatmakta olan((Talasemi))hastası olan ablamın kızı 10 gün sonra İlik Nakli olacaktır..Rabiamızın tedavi sürecinde siz gönül dostların dualarına çoook ihtiyacımız var. Duyarlı olmazı rica ediyorum..
Ayrıca 500 yasin okumak istiyoruz bu konuda yardımlarınızı bekliyorum..Herkes bu gülen yüzlü kıza bir nebzede olsa destek çıksın..Sizde bu bilgiyi duvarınızda paylaşırsanız sevinirim.....Ne kadar çok kişiye ulaşırsa o kadar iyi olur.Yasin-i Şerif okuyacak olan arkadaşlar direk bana adedi ile ulaşıp bilgi verirse iyi olur.Çevrenizdeki dostlarına da yasin -i şerif dağıtın...Rabbim tüm hastalarımıza acil şifalar versin...ALLAH RAZI OLSUN...

13 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM GEÇMİŞ OLSUN.
DUALARIM SİZİNLE:)))

fadinin sanati dedi ki...

canım çok geçmiş olsun, ALLAH yardımcınız olsun, bende 2 yasin okurum ALLAH kabul etsin dualarımız sizinle..

Atahan ile hayat dedi ki...

Cok gecmis olsun...Allah sevdiklerine bagislasin...

LA SORELLA NİKAH VE BEBEK ŞEKERLERİ dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Annem 1 adet yasin yarın okuyacak
Ben Antalya'da oturuyorum.Bir şeye
ihtiyaç duyarsanız lütfen arayın
0-507-9561248
Allah tezelden iyileşmesini nasip etsin inş.

agrippina dedi ki...

çok geçmiş olsun, Allah acil şifa versin

AHLâM'DaN dedi ki...

"Bir Kase Lezzet";canım ablam çok saol..Dualarınıza çok ihtiyacımız var..
""fadinin sanatı"":Allahım sizden de razı olsun..Sizinde sıkıntılarınızı gidersin inşallah...

"Atahan ile Hayat Demet Özgöl"":çok sağol güzel dileklerin için..

""La Sorellla Nikah Bebek Şekerleri:böyle zamanlarda nasılda insan tanımadığı birinden böyle sıcak samimi duygular görürde mutlu olmaz ki..Allahım bu güzel düşüncelerin için seni sevsin ve korusun..Eğer ki ihtiyaç olursa mutlaka alo derim...

""agrippina""Allah razı olsun...teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

RABBİM ACİL ŞİFALAR VERSİN YAVRUYA... BENDE ALAYIM 2TANE

Unknown dedi ki...

ALLAH acil şifalar versin bende 10 tane alayım yasin inş.

Mehtap dedi ki...

Rabbim acil şifalar versin canım ben de 5 tane okurum

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun RABBİM acil şifalar versin dualarım sizinle güzel haberlerinizi bekliyorum

Asiye VURAN dedi ki...

ya çok geçmiş olsun yazımdan da anlayacağın gibi ağustosta görüp yazıyorum yinede duamı edeceğim şimdi nasıl bir bilgi vermemişsiniz korkarak soruyorum Allah şifasını verir inşallah hala okunuyor ise yasini şerif okurum sevgiler

KendinDik.Com dedi ki...

Acil şifalar diliyorum. Allah hepinize de güç kuvvet versin.
Güzel haberlerinizi almak dileğiyle..
irem

dikisdersi dedi ki...

RABBİM şifasını versin . şafi ismiyle muamele etsin .ahlam:((

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...