25 Mart 2012 Pazar

ÇEKİLİŞ SONUCUNU AÇIKLIYORUM...

Blogger dünyasında hep güzel çekilişler yapılırken ben de bu sisteme dahil oldum.ve 3 Mart'ta gönlümden elimden kopan hediyeleri siz izleyenlerim arasından birisine hediye etmek istedim.Çekilişi oğlum,ben ve noter olarak eşim eşliğinde gerçekleştirdik.Gönül isterdi ki herkesle hediyeleşelim.Ama bu biraz zor. Çekiliş sonucunda hediyeyi kazanan arkadaşımız belli olduu...Açıklıyorummmm 



Fotodan da anlaşıldığı üzere çekiliş sonucunda arkadaşımız ""TEFAFUK_TUBA"" Kazanmıştır.27 mart akşam 20.00 a kadar bana adres bilgilerini gönderirse sevinirim.2 yedek talihlim daha var.Ulaşamadığım takdirde talihlileri açıklayacağım.Şimdiden arkadaşımızı tebrik ediyorum.Ve onun heyecanını ve mutluluğuna ortak oluyorum....TEBRİKLER.....

mail adresim:htcyilmaz07@gmail.com

2 yorum:

zeynep dedi ki...

Hayırlı olsun kazananı tebrik ediyorum..

NEFİSE dedi ki...

Canım bloğumu ziyaret etmişsiniz,çok teşekkürler.Tanıştığımıza memnun oldum...oğlunu benim için öp...bloğunu bekliyorum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...