24 Mart 2012 Cumartesi

AŞÇI LAZIM MI??

malzemeler:1 adet benim oğlum kadar tatlı bir oğlan yada şirin bir kız
kocalarınızın eskiyen gömlekleri yada öylesine kumaş,ona uygun biye ve hazır aplike..yapımı gayet basit olup,çocuklar için şık bir önlükkk







Her bayan becerikli ve de bir o kadar güzel aşçıdır.Gel gelelim Dünya'nın en usta aşçıları erkekler.Niye ki??Ben bu gerçeğin sebebini onların çocukluklarına inerek buldum.Nasıl mı?? İşte böyle: benim gibi anneler varsa çocukluktan beynine giriyorlar.Gerçi benim oğlum sadece konu mankeni.(O aşçı değil,bilim adamı & doktor olacakmış..inş) ama şirin aşçı olmuş demi teyzeleri:-))

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayhh :) maşaallah maşaallah :D

Nisamu Style dedi ki...

Maşallah küçüka aşçıya:)Önlük şapka harika ellerine sağlık:)

zeynep dedi ki...

Oy yerim ben o aşçıyı:)) maş..40 bin kere Rabb.im nazarlardan korusun hayırlı bir kul ve evlat olsun inş..
Önlükte çokkk başarılı eski gömlerkleri değerlendirmek için süper fikir arkasına birşey koydun mu canım ben naylon koyardım şimdi var mı bilmiyorum üçgen bebe naylonlarının kare olanları pazarlarda satılırdı ondan koyardım gerçi yıkayınca biraz sertleşirdi ama yerine bir önerin varsa süper olur..

Blog şu anda çok çok daha okunaklı ve güzel olmuş..

Swotpisces dedi ki...

süperrrr gerçekten, harika olmuş önlük, modelimiz de çok şeker maşallah...

hülya dedi ki...

yesinler o asciyi .maasallah. :)

mavii dedi ki...

çok şeker olmuş annesii gelecğin oktay ustası senin yakışıklı oglun:))
benim blogum da beklerim cnm sevgiler

AHLâM'DaN dedi ki...

kızlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.ayrıca oğlum da size teşekkür eder de yaşa göre ağır abi takılıyor..sizleri seviyorum....

Unknown dedi ki...

sevsinler seni maşallah:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...