29 Aralık 2011 Perşembe

Eskileri Değerlendirme!...

 Yerine göre sadelikten hoşlanmayan ben,bu yeleklerin sade olması hiç hoşuma gitmedi doğrusu.Zaten boylarıda dizaltına kadar geliyordu ve işe girişip aldım makası elime,kesip biçtim kalan parçaları da üzerlerinde süsleme amaçlı kullandım.Bakalım nasıl olmuş?

 Artan parçalarla küçüklü-büyüklü üç tane fiyonk hazırladım ve tek tarafına monte ettim(gerçi bitişini foto çekmemişim neyse siz anlarsınız)

 Gelelim ikinci yeleğe;alt kısmından çıkan parçalarla fırfır ve yoyo tarzına benzer çiçekler yapıp ortalarına beyoğlu taşı diktim
 Sıra geldi 3.ye;onu da içten fırfır yaptım giyince aşağıya sarkıyor, farklı bir model oluyor.

(Ayrıca bu kadar emek bunlara değermiydi doğrusu bilmiyorum ama güzel oldu sanki.Çünki ben bunları, aramızda kalsın komik bir rakama satın aldım üç tanesi 5 lira:)))))

6 yorum:

GÖNÜL dedi ki...

güzel bir dönüşüm yeni yılınızı kutlar nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim

!! HASKUMAS !! dedi ki...

Gönül dostlarına soframızda,kapımızda,yüreğimizde açık arkadaşım.Hoşgeldin

Ellerine sağlık hava katmışsın penyelere çok güzel olmuşlar güle güle kullan iyi yıllar

sevgiler

Noblesse dedi ki...

ellerine sağlık, düz tişörtler, çok şık bluzlara dönüşmüş.

Adsız dedi ki...

merhaqba canim cok hos olmus emegine saglik
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuşlar canım..
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Bucanni dedi ki...

Çok şık çok güzel olmuşlar ellerine sağlık. Sevgiyle...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...