23 Haziran 2012 Cumartesi

ANKARA GEZİSİ..

Havalar ısındı evde durulur mu?Eee okullarda tatil oldu.Günü birlik bir kaçamak yapalım dedik.Ve ver elini Başkent ANKARA...
Hızlı trene binerek maceraya adım atmış olduk.İlk defa bindiğim için biraz  tedirginlik vardı.Makinist hız yaptıkça km ekranda gözüküyor.250 km hızla geldik Sincan Garına.Aktarmalı olarak Ankara Garına.
Gençlik parkını yanımıza alıp.Hacı Bayram Veli Camine doğru yol aldık.Dualarımızı gerçekleştirip ziyaretimizi tamamladık.Oralar ne kadar güzel olmuş abdesthanesinde her türlü ayrıntı düşünülmüş..çok beğendim doğrusu.
Taksiye atlayıp Taceddin Dergahına yol aldık.Mehmet Akif Ersoy'un İstiklal Marşının bir kısmını yazdığı evi gördük.Dualarımızla yad ettik.
ALLAH rahmet  eylesin sevgili Muhsin Yazıcıoğlu'nun kabrini ziyaret ettik.Görkemi ile beni büyüleyen Kocatepe Cami'ne gittik.Mimarisi ve manevi havasıyla çok güzel bir camii.
Manevi coşkuyla kendimizi Dinazorların yanında Güven parkında buluverdik.Gerçeğini göremedik gerçi iyiki de görmemişiz baya korkutucuydu.Ben korkarken oğlum imrenerek dinazorları tek tek inceledi.Hayran hayran baktı onlara.
Karşımızda Kızılay Alışveriş Merkezi.Oraya da daldık gezdik yedik-içtik.Otobüse atlayıp Atatürk Orman çiftliği'ne attık kendimizi.Farklı hayvanlarla tanıştık.Onlarda bizimle tanışmanın mutluluğunu yaşadılar sanırım:-))
Sıra geldi Ankamall alışveriş merkezine.Lunaparktaki kızların çığlıkları ile.Orayıda gezip,metroya da binip istikamet Gençlik Parkı.Dönüş yolu gözüktü artık.tabi yorgunluk ayaklarımızda kendini fazlasıyla gösterdi.Akşama yorula ırıla evimize hayırlısı ile döndük..Çok güzel bir gezi idi.Hızlı tren de ayrı bir güzel.Hepinize tavsiye ederimmmm...

sevgiler hepinize benden olsun..

Zeynep Zee Sertkaya dedi ki...

Ne güzel bir gezi olmuş. 4 yıl üniversite okudum Ankara'da ama hiç sevemedim. Ama AOÇ'yi çok severim. Anılar geldi aklıma. Sevgiler...

Dünden Bugüne dedi ki...

Çok hızlı ve çok güzel bir gezi olmuş :) En güzel yerleri gezmişsiniz maşAllah :)

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

hasret gidermiş gibi oluyorum ankara fotoğrafı gördükce memleketime 4 ay olmuş gitmeyeli :) çok fazla olmuş gibi konuştum ama özlüyor insan
siz ziyadesiyle yorulmuşunuzdur iyi dinlenmeler ;)

zeynep dedi ki...

Oy oyyy puantiyeli eşarbını sevsinler senin..:)
Yav bir güde ne çok yer gezmişsiniz helal olsun doğrusu..Benimde aklımdan geçen ziyaret edilebilecek yerlerdi zaten çokta bişey yok Ankara da:))Hım ben 256 km yi gördüm:)
Keşke mümkün olsa da görüşebilse idik kısmet artık bir daha ki sefere diyelim..Huzurlu pazarlar diliyorum güzel yürekli dostun..

zeynep dedi ki...

Hacı bayram camii gerçekten nefis oldu çevre düzenlemesi abdest alma kısımları istenince neler yapılıyor değil mi.
Yalnız kaç kez İstanbul'a gittiysem her seferinde abdest sıkıntısı yaşadım biliyormusun her yerde tarihi birbirinden güzel camiiler var ama abdest alınabilecek (bayanlar için)tek bir yer yok hatta emiönünde araya araya abdest alabilmek için ücra dökük paspaye bir yer bulduk sokak arasında tek tuvaleti olan derme çatma bir yer..Böyle büyük bir şehirde abdest alabilecek yer olmaması ne acı..İnan avm leri aradık her yerde oralardan abdest alabildik ancak yeri gelmişken söylim dedim hani gidersen aklında olsun..

Cici Butik dedi ki...

Ankaraliyim ankaradayim ama boyle guzel gezemedim henuz :)

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

çok yakınıma gelmişsiniz :) bizde hızlı trenle konyaya gelmeyi istiyoruz inşallh.

sevgiler...

Noblesse dedi ki...

Ben de hızlı trenle hem Eskişehir'e hem Konya'ya gitmek istiyorum, inşallah.

FERİDECO dedi ki...

Mutlu ve huzurlu tatiller..sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...