30 Eylül 2012 Pazar

YUMURTA SÜLBİYE..

Ve karşınızda sülbiye...
Zaman zaman farklı tarifleri denerim mutlaka.Malum Ramazan Ayını memlekette çıkarınca orada da denedik değişik lezzetleri..
Kayınvalidemin yeşillikler içerisindeki balkonunda yaptık iftarlarımızı..Bir iftar akşamı menüsünden..
TARİF:
4-5 haşlanmış patates,kaşar peyniri,beyaz peynir,tuz ve karabiber.
üzeri için kişi adedince yumurta..
yapımı da gayet basit;püre haline getirdiğimiz patatesin içine tüm malzemeyi katıyoruz.Altı yağlanmış fırın tepsisine döşüyoruz.Yumurtaları kırmak için çukurlar açıyoruz ve kırıyoruz.Üzerine pul biber yada karabiber serpip.Önceden ısıttığımız fırına koyuyoruz.Yumurtalar pişene kadar pişiriyoruz..
Sıcacıkken yemiyoruz(mideye oturmasın)Sabredip ılıyınca yiyoruz.Tabi benim gibi dayanamazsanız.Midede ateş yerini alıverir doğrusu..
Afiyet olsun kızlar...


4 yorum:

siyah kuğu dedi ki...

Hiç duymamıştım yumurtalı sülbiyeyi:) ismi çok hoş:)) denemem lazım ellerine sağlık canım.

Gurme Şirine dedi ki...

tarifiniz çok güzelmiş...
yeni birşey öğrenmiş oldum...
teşekkürler..
ellerinize sağlık...

Pek Çok Şeyin Deftercisi dedi ki...

ah kaybolup yokolmasın eski tatlar...

hülya dedi ki...

Çok güzel bir şey gibi duruyor içindeki malzemeler de güzel eminim çok lezzetlidir.Daha öncede böyle bir tarif okumuştum ama denemedim en kısa zamanda deneyeceğim ...Ellerinize sağlık...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...