26 Kasım 2012 Pazartesi

KARGO GELMİŞ HOŞ GELMİŞ...





Hayırlı akşamlar dostlar..
Nasılsınız?Bizler Elhamdülillah iyiyiz.Hafta sonu memleketten kayınvalidemler ve eltimler geldiler.Elimizden geldiğince sevdiklerimizi en iyi şekilde ağırlamaya çalıştık.Yorgunluğun üzerine sevgili sedacığımın hediyeleri beni çok mutlu etti..Kendisi kadar sıcacık bu paketten öyle güzel şeyler çıktı ki, beni çok mutlu etti.Kendi elleri ile hazırladığı bu yakayı çok sevdim.Ayrıca Rabbimizin güzel isimlerinin kitabını göndermiş.Birde sıcacık bir mektup.Allah kendisinden razı olsun..Bende bordo, sade elbiseme yakayı hemen bir konbinleyiverdim çokta hoş oldu.Siz beğendiniz mi?
Bu güzel ciciler uzun süren dostluğumuzun başlangıcı olur inşallah..
Ben çok beğendim çok sağolsun..Sedacım çok teşekkür ederim...
Ayrıca hediye almak ta vermek te çok hoş.Hediyeleşmek isteyenler,Sünnete tabii olmak isteyenler; acaba bir etkinlik felan mı yapsak..Önerileri bekliyorum...AEO

7 yorum:

Unknown dedi ki...

hakkaten harika tamamlamış birbirini senin elbise ile..güle güle kullan..

zeynep dedi ki...

Keyifle kullan canım çok cici bir hediye imiş.

Gurme Şirine dedi ki...

güle güle kullan canım...
yaka kolyeler çok moda...
çok hoş olmuş...

sedanın da ellerine sağlık...

Mehtap dedi ki...

Coook guzel olmus. gulerek kullan canim

Unknown dedi ki...

GÜLE GÜLE KULLANIN ZARİF BİR YAKA

sedaSRC(biçerdiker) dedi ki...

iyi günlerde kullan ablam samimiyet dolu güzel sesin bile yetti Allah razı olsun duanda unutma kardeşini ♥

susamcorekotuFeriha dedi ki...

misafirlerin bereketi olsa gerek diye düşündüm :)
sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...