13 Ocak 2013 Pazar

DİKİŞLERE DEVAM ETSEK Mİ?

Peygamber efendimiz(s.a.v);
"üç dua vardır ki;bunlar şüphesiz kabul edilir
 mazlumun duası,yolcunun duası ve babanın evladına duası"
Selamun Aleykum.....
Biriken,yarım kalan o kadar çok işim var ki.Bir rehavettir gidiyor. bakalım hayırlısı.. 
Kış bitmeden yetiştirmem gerek dedim veeee
kestim oldu..Ama dikmedim daha.Size sürpriz olsun demi...
Ayrıca  geçtiğimiz günlerde "günümüz" vardı..Gün menümü acaleden çekmeyi bu garip unutmuş.Bazılarını fotolayabildim.Menüde;
*ıspanaklı-kıymalı midye börek
*simit tadında burma poaça (CAHİDE ABLADAN
*kurabiye
*sadrazam lokumu(tarif için)
*muska lahana sarması
*yeşil mercimekli salata


bizlere afiyet oldu gelin sizinle de beraber olsun.. 
 

 








6 yorum:

Unknown dedi ki...

bir an evvel dikin lütfen ben çok merak ettim.sonucu bekliyorum:)

Gurme Şirine dedi ki...

bende merak ediyorum :))

afiyet şeker olsun...
güzel yorumun içinde çok teşekür ederim...

Adsız dedi ki...

bu kalıbın ne olucağını çok merak ettim doğrusu ;)
bakalım bu süpriz ne çıkıcak.. :)

Asiye VURAN dedi ki...

ellerinize sağlık nede güzel olur günler bilirim neşeli şen şakrak sevgiler

Seker Kedim dedi ki...

Sonucunu merakla bekleyenlerdem, Allah kolayliklar versin, darisi basima ins. bir gun bende bu isi sakince yaparim ins. cok selamlar...

Büşra Öztürk Er dedi ki...

afiyet şeker olsun çok güzel görünüyorlar elinize sağlık :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...