31 Mart 2013 Pazar

SONUÇ BELLİ OLDU:-)))

S.A hayırlı hafta sonları...Nasılsınız??
 kapalı bir Konya havasıyla beraber sıcacık çekiliş sonucunu açıklayayım size...Tevafuk bir sonuçla karşınızdayım...Bu hediye çekilişini düzenlerkende bir yarışma gibi olmasını istemedim.Beni takip eden ve bu çekilişle beraber güzel dostlukların olmasını bekliyorum.Çekilişi ben klasik yöntemle belirledim.Hayırlısı diyerek.Ve öyle de olacağına inanarak açıklıyorum..
ayrıca sonucun bu şekilde olması da beni ayrı mutlu etti
"bir kase lezzet"
benim favori bloglarım arasında...
kendisine sevgiler gönderiyorum..
mailime adres bilgilerini yazarsan sevinirim..
TEBRİKLER......

2 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

sağlıcakla kullansınn inşallah..:)
sevgiler canım..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Ay canım benim çok teşekkür ederim çoook sevindim içime doğdu biliyormusun:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...