17 Nisan 2012 Salı

BAHAR GELDİ..EKİM ZAMANI :-)



Bahar çocuğu olmam sebebi ile baharda kendimi daha mutlu huzurlu hissederim hep.Pazar da markette hep yeşilliklere saldırırım.Bazen hayal bile kurarım
-müstakil evim olsa az domates eksem,az biber,salatalık ve çeşit çeşit sebzeler(çok olmasın işi bitmez sonra)Rabbim herkesin gönlüne göre versin.
İşte apartman hayatını yaşayanların diktiği ancak benimki kadar olur değil mi?ama güzel bir çalışma oldu soğanlar yukarı yukarı büyüyünce şık bir görüntü çıktı ortaya..
kullandığım malzemeler 5lt su bidonu,soğan,sarımsak,toprak ve yuvarlakları kesmek için bıçak(eski olursa iyi olur.çünkü ocakta ısıtıp eriterek kestim)
Kısır yapacak,salataya katacak soğan isteyen varmı??
NASIL FİKİR AMA:-):-)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

En sevdiğim mevsimlerdir Sonbahar ve ilkbahar, her ikisinde de renkler harika, görüntü muhteşemdir bana göre. Fikir mi nasıl süpeeeeeeer. Bende mi denesem ne?

belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

çok guzel fıkır elıne sağlık

Nuray dedi ki...

Süper bir fikir,ellerinize sağlık.sevgiler.

**Yıldızım Sensin** dedi ki...

Merhaba
Süper bir fikir olmuş soğanlar:))
bende çilek yetiştirmek istiyorum çok ,pazardan alıcam fidesini
Kısır delisi olduğum için bana lazım bol bol soğan :)))

Fincan Teyze dedi ki...

çok lginç tasarımların var, ama düşünce harika, ellerine sağlık... Ben de küçük saksılarla uğraşıyoruz ;)

zeynep dedi ki...

Hakikaten ilginç olmuş :)) uzadıkça kapatır sağı solu nane de ektin değil mi bak kahvaltıya gelince isterim ona göre:)

kpsszede dedi ki...

süper fikirmiş, hem yerden tasarruf ediyorsun hem de çok güzel görünüyor.
eline sağlık

Adsız dedi ki...

Ne çabuk diktinde büyüdüler,çok güzel olmuş,bende kışın yaparım,yaz gelince gerek kalmıyor,bahçeden dolayı..öptüm canım sevgiler hilal

Adsız dedi ki...

bayılıyorum marifetli hatunlara :)
bende denedim ama teneke büyük bi peynir kutusuna yaptım 10 gün sonra 3 demete yakın soğan çıkmayua başladı :)
neremize yicez okadarı ordu beslemiyorum nihayetinde evimde:)
bende düşündümmm sitemizin bahçesine koydum bana çok fazla geldi çünki :)
herkes istifade etsin diye düşündüm :)
seninki daha küçük yeter bi aileye hemde günlük organik :)

bu arada bloğunuzu blogger annelerin sitesinde gördüm de geldim
yaptıklarınız diktikleriniz resimleriniz kısaca bloğunuzu çok beğendim..
tbkrler
izleyicinizm artık

bende beklerim
sevgilerimle..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...