5 Nisan 2012 Perşembe

ÇOCUKLARA SORUMLULUK KAZANDIRMAK İÇİN CANAVAR YASTIK :-))









Artık birbirimizi yakından tanır olduk.Bildiğiniz üzere benim 1.sınıfa giden tatlı bir oğlum var.Zaman zaman sorumluluklarını anlatsakta yaş gereğince bazen uygulamıyor.Ben de bu sorumlulukları eğlenceli hale getirmek için oğluma bu canavar yastıktan diktim.Yabancı bir sitede görüp beğenmiştim.Artık uyanınca içine pijamalarını koyup yatağının yanına koyacak.Çok sevdi, akşamdan beri kucağından indirmiyor.Hem oyuncak hem işlevsel yastık...Sizde çocuklarınıza yapabilirsiniz..

15 yorum:

zeynep dedi ki...

Canavar mı bence çok sevimli olmuş:)
Ellerine sağlık canım..

Crissi dedi ki...

Sehr hübsches Kind und ein schönes Kissen!
♥Crissi♥

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

NE güzel fikir bu böyle bayıldım harika olmuş.Güle güle kullansın inş.:)

gamze ünalan dedi ki...

çok güzel olmuş hatice ......

AHLâM'DaN dedi ki...

"zeynep"
teşekkür ederim.evet tatlı bir canavar oldu:-))

"crissi"
sana da teşekkür ederim.

"kırmızı evin cadısı"
beğenmene sevindim.çocuk sevindirmek için birebir..

Noblesse dedi ki...

çok tatlı bir oğlun var, maşallah, yastığın işlevselliği çok hoşuma gitti, güzelliği zaten tartışılmaz:)))

marifet ellerimizde dedi ki...

FIKIR SUPER.BECERI SUPER.AMA BEN DUGME BILE DIKEMEM KI:((((((((((

YA BENIM ÜÇÜZLİEREDE YAPARMISIN TEYZESII HEM YASITLAR OĞLUSLA:))BU ARADA NASIL GIDIYOR OKUL.....

PROBLEMLER BASLADIMI???????

BIZ PARALARDAYIZ......

Adsız dedi ki...

Çok beğendim ellerinize sağlık. Minişte sağlıkla oynasın.

NurCa dedi ki...

harika bi fikir (: ellerinize sağlık..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM:)
MÜKEMMEL BİR FİKİR:)

ehlikeyfchef dedi ki...

ziyaretiniz için teşekkürediyorum bence sizin yaptıklarınız daha izlemeye değer maharetli hanımlara gıpta ediyorum
benimde yedi yaşında bir kızım var becerebilsemde bende diksem bu canavardan:))

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş canım, bende canavarın ağzındaki ne diyodum,meğer pijamalarmış,ellerine sağlık..süper bi fikir..hilal

AHLâM'DaN dedi ki...

hepinize teşekkür ederim arkadaşlarım.sizin güzel yorumlarınız beni daha da çok teşvik ediyor.sizlere layık olmaya çalışıyorum canlarrrrrrrrr:-))))

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş.eline sağlık maşallahhhh..nimet.

Unknown dedi ki...

Süper firkir gerçekten. İleride çocuğum olursa aynısını yapıcam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...