20 Nisan 2012 Cuma

YELEK SEVENLERE..

Malum biz tesettürlü bayanların vazgeçilmezidir yelek alışkanlığı.Bazen giydiğimiz kıyafetler vücudu tam sardığı için insan rahatsız oluyor.Ben yelek ve bu tarz şeyleri çok kullanırım.Farklı yelek modellerim de var zamanla görücüye çıkar inş..



Yumuşak bir keten kumaşa sahip.Yine pratik kesim bir model.Haraket kazansın diye de kendi kumaşından çiçekler yaptım.Ayrıca düğme dikdim ama altında çıt çıt var.Ben uzun şeklini kullandım.Tercih sizin siz kısa ve farklı süslemeleri kullanarak dikebilirsiniz :-)))

4 yorum:

zeynep dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş ta:)
Arka yakayı 10 cm. yap kumaş katında yani
Roveri yani ön kısmı da tam V şeklinde alma hafif kavisli kes,birde arka ve ön pervazı verev biyeden değil! düz boy ipliğinde ön ve arka bedeni aldığın gibi al olur mu tatlım.Görüştüğümüzde çizer anlatırım Cuma.n mübarek olsun demeye geldim..
Allah.a emanet..

Adsız dedi ki...

kumaş simli galiba güzel görünüyor ellerine sağlık..hilal

Noblesse dedi ki...

çok hoş olmuş hele çiçeklere bayıldım, ellerin dert görmesin.

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Tesettürlü değilim ama yelek benimde vazgeçilmezimdir,dar kıyafetler giydiğim zaman kurtarıcımdır..Bu modelde hoş bir model olmuş..Ellerinize sağlık:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...