29 Nisan 2012 Pazar

BEN GELDİM HEM DE ÖZLEMLE..

Özlem
Özlem sevdaya yürek açmaktır 
Özlem açılan yürekte hayat bulmaktır 
Özlem aynı heyecanla canana ulaşmaktır 
Özlem yoklukta var olmaktır 
Özlem uzandığında tutmaktır 
Özlem geceyi gündüz gündüzü gece yapmaktır 
Özlem sevgiye koşulsuz bağlanmaktır 
Özlem kavrulup yanmaktır 
Özlem ne uzak ne yakındır 
Özlem her anında sevdiğini anmaktır 
Özlem kalbini sorgusuz açmaktır 
Ve ben 
Karşılık beklemeden 
Kalbime ruhuma hayat veren 
Gecemi gündüz eden 
Her anımda 
Yanımda hissettiğim 
Düşündüğüm 
Düşündüğünü bildiğim 
Gülümsemeyi 
Gülümsetmeyi 
Sevmeyi 
Sevgiye değer vermeyi 
Öğreten 
Beni benden alıp götüren 
Pırlanta yürekli DOSTLARIMI
Çok özlüyorum....
(
antoloji.com/ozlem-435-siiri/) alıntıdır...


6 yorum:

siyah kuğu dedi ki...

Çok güzel bir şiir oh iyi geldi bana:)

Adsız dedi ki...

Hoş geldiniz efendim hoşgeldiniz.

ayak izleri-sevgi dedi ki...

pek güzelmiş bu şiir yaw..

Noblesse dedi ki...

çok güzel bir şiir, bi daha gitme emi:)))

zeynep dedi ki...

Ay canım çok boş bıraktın buralarııı....Misafir misafiri ev sahibi hiç birini istemezmiş yeter da gönder artık misafirleri:))

GÜFTE dedi ki...

blogger anneyim ve izlemedeyim canım senide beklerim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...